Zdjęcia oraz teksty, zamieszczane na blogu są moją własnością i zabronione jest kopiowanie ich bez mojej zgody. W przypadku gdy tekst lub zdjęcia nie są mojego autorstwa, zamieszczam odnośnik na końcu posta.

sobota, 30 stycznia 2016

Jak namalować linie na boisku- pierwszy filmik.

Witam!
Jakiś czas temu wspominałem o filmiku. 
Oto jest!
Nie znajdziecie go w żadnym kinie, ani telewizji. :)

Jest to mój pierwszy filmik. Lekka trema była. 
Włączyłem kamerę i...cisza. 
Mowę mi odjęło :).
To się tylko tak mówi, że łatwo jest coś nakręcić.
Tak samo myślałem do tej pory.
Jeżeli filmik Wam się spodoba i będzie pomocny to będą następne:)

W filmiku przedstawiłem wymiary, pokazałem jak narysować szablon, którego później
 użyłem do namalowania linii.

Filmik w większym rozmiarze możecie obejrzeć tutaj.

Zapraszam do oglądania:)





P.S.
Drugi dźwigar jest zrobiony.
Planuję w tym tygodniu zrobić pozostałe osiem.
Trzymajcie kciuki!

Do następnego!
5!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz