Zdjęcia oraz teksty, zamieszczane na blogu są moją własnością i zabronione jest kopiowanie ich bez mojej zgody. W przypadku gdy tekst lub zdjęcia nie są mojego autorstwa, zamieszczam odnośnik na końcu posta.

środa, 13 stycznia 2016

O tym co w trawie piszczy.

Cześć!
Dziś będzie krótko.
Chciałbym przedstawić Wam aktualny stan budowy stadionu.

Skończyłem robić posadzkę. Dziś przyciąłem nierówne elementy, wyszlifowałem powierzchnie
i pokryłem trzema warstwami lakieru bezbarwnego.

O to co zmajstrowałem:

3/4 posadzki gotowe
Te trzy wystające krawędzie u góry oraz jedna na dole są już docięte. Wszystko jest równo :)
Kilka zdjęć niewyszlifowanej powierzchni:

Wyboje jak na polskich drogach :)



I dla porównania kilka zdjęć po szlifie:






Te wystające zapałki będą docięte równo z posadzką.

Zachęcam do komentowania :)
Wszystkie opinie mile widziane, zarówno te dobre jak i złe.

No! To by było na tyle dziś.
Widzimy się w kolejnym odcinku "Majstrów" :)

Tutaj możecie obejrzeć dotychczasowe odcinki:
Odcinek 1. Konferencja prasowa.

Dobrej nocki!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz