Zdjęcia oraz teksty, zamieszczane na blogu są moją własnością i zabronione jest kopiowanie ich bez mojej zgody. W przypadku gdy tekst lub zdjęcia nie są mojego autorstwa, zamieszczam odnośnik na końcu posta.

czwartek, 12 lutego 2015

Krótki komunikat

Witajcie. Na początek chciałem Was przeprosić za tak małą częstotliwość wstawiania postów. Jest to spowodowane tym, że pracuję oraz  realizacją projektu "Walentynka", o którym zapowiedź jest tutaj: klik. Z upominkiem walczyłem od niedzieli i dziś zakończyłem prace. Efekt poznacie dopiero dzień po walentynkach :) (chyba wyszło nie najgorzej). Pewnie zastanawiacie się po co te zdjęcie obok? Otóż walentynkowy upominek zrobiłem z zapałek.

Piszę też kolejną część rozdziału Trudny powrót. Mam nadzieję, że kilka słów z opowiadania postawi mnie w trochę lepszym świetle przed Wami :).

Słońce zmęczone wędrówką po niebie zanurzyło się w morzu. Jego ostatnie promienie musnęły twarz Calla siedzącego na walizce. Wpatrywał się w horyzont, jakby czegoś szukał. Wraz z końcem dnia coś w nim zgasło, coś co trudno będzie odzyskać, pewność siebie. W jego głowie trwała bitwa myśli: "Poddać się, czy walczyć dalej? Odejść wraz z zachodem słońca, na zawsze, czy przeczekać noc i powrócić odmieniony o poranku? Kolejne wyprawy? Nie... na to już nie starczy mi sił. Jestem skończony."

To tyle. Krótki wpis, a raczej ogłoszenie. Idę dalej pracować nad opowiadaniem.

P.S. Obiecuję poprawę z częstotliwością wstawiania postów :). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz